Reklamační řád

 

Reklamovat je možné jen výrobek, který byl zakoupen v společnosti SAMM Slovakia, s.r.o., Ivanka pri Dunaji.

Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání), na všechny nové výrobky se poskytuje záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu zákona č. 250/2007 CFU o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění.

Pokud jde o použitou věc (např. Vystavené a předváděné výrobky), o níž je spotřebitel předem informován, záruční doba je 12 měsíců.

Pokud kupující je podnikatel, postupuje se podle ustanovení zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění a záruční doba je 6 měsíců.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí výrobku od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího, pokud si výrobek přebírá kupující osobně, v den jeho převzetí.

Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady.

Prodávající nenese odpovědnost za vady způsobené následujícím užíváním:

• pokud k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku na straně kupujícího,

• nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,

• zanedbáním péče o výrobek a údržby výrobku,

• používáním výrobku v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek

Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje ani na běžné opotřebení výrobku (nebo jeho části) způsobené používáním výrobku. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu.

Reklamovaný výrobek je třeba doručit na adresu prodávajícího uvedenou níže, (ne na dobírku), nebo osobně na kontaktní adresu. Výrobek je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození výrobku. Doporučujeme výrobek zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. K výrobku je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis reklamované vady. Reklamaci je tedy možné uplatnit prostředky dálkové komunikace, nebo osobně.

Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace výrobku. Za den uplatnění reklamace se považuje den doručení reklamovaného výrobku prodávajícímu na reklamační řízení a jejím následným zapsáním v evidenci reklamací.

Pokud není možné potvrzení o přijetí reklamace doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude spotřebiteli zasláno písemně.

Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické ohodnocení zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.

Pokud spotřebitel reklamaci výrobku uplatnil během prvních 12 měsíců od koupě, reklamace může být vybavena zamítnutím pouze na základě odborného posouzení. Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady spojené s odborným posouzením. Spotřebiteli bude poskytnuta kopie odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.

Pokud spotřebitel reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od koupě a reklamace byla vyřízena zamítnutím, v dokladu o vyřízení reklamace bude uvedena informace, komu může spotřebitel zaslat výrobek na odborné posouzení. Pokud bude výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu. Během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

Práva kupujícího při uplatňování reklamace:

• Při odstranitelné chybě má kupující právo, aby ta byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat namísto opravy vady výměnu chybné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost chyby.

• Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud jde o jiné neodstranitelné vady, které nebrání řádnému užívání věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

• Vybavením reklamace je ukončení reklamačního řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí

Nepoškození výrobku, resp. neporušenost obalu (podle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží. Jelikož výrobek se při přepravě může poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit výrobek a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete, že obal je nepoškozený.

Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek zveřejněných na webové stránce snezneretezy.cz a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv změnit i bez předchozího upozornění kupujícího.

Adresa pro zasílání reklamovaného zboží a písemností souvisejících s reklamací zboží: SAMM Slovakia, s.r.o., Nádražná 1664/34, 900 28 Ivanka pri Dunaji, Slovensko.

V Ivance pri Dunaji, dne 1.1.2020

Ověřeno našimi zákazníky

Prohlédnout hodnocení na Heureka.cz

Rychlost, cena

Overený zákazník,

Rychlá komunikace, vstřícné jednání, odborně poradili

Overený zákazník,

rychlost, cena

Overený zákazník,